Jumaat, 9 Julai 2021

Giveaway Aku Dan Kamu

 

Tekan Sini Untuk Menyertai

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Dah lama saya tak sentuh blog dan bersiaran blogwalking daripada blog ke blog.Selalu "turn off" tapi masih sayang.PKPD di Selangor memberikan saya ruang dan peluang untuk kembali menaip di blog.Sudah lama jari-jemari tidak menari di papan keyboard.Terubat rasa rindu di jari dan hati mengimbas kembali nostalgia aktif berblogging suatu ketika.

Saya berhasrat untuk lebih aktif dalam dunia blog dengan menghasilkan artikel-artikel yang berkualiti dan sahih sumbernya.Semoga mendapat sokongan para pengunjung dan pembaca setia.

Saya membuka ikatan ukhuwah dengan menyertai giveaway Aku Dan Kamu daripada blog Turtle Runner.Tuan blog membuat giveaway ini sempena ulang tahun beliau dan suami pada bulan Julai ini.Giveaway ini akan tamat pada penghujung Julai iaitu 31 Julai 2021.

"#asaliff Semoga mahligai yang dibina bersama kekal dilimpahi dengan sakinah,mawaddah dan warahmah!Semoga Allah memberkati ikatan cinta halal kalian dengan redhanya.Semoga dikurniakan anak-anak soleh solehah penyejuk di mata penenang di hati.Semoga kekal taat dan bahagia bersama sehingga ke syurgaNya.Allahumma aamiin"

9 ulasan:

  1. Salam kenal ya. Terima kasih kerana sudi join GA ni. Terima kasih atas doa yang sangat menyentuh hati. Semoga yang terbaik juga untuk awak ya. Allahumma Amin...

    Semoga berjaya!

    BalasPadam
  2. Semoga berjaya.
    Selamat kembali.

    BalasPadam
  3. Best of luck, Mas.. Semoga awak terpilih dan menang giveaway...

    BalasPadam
  4. All the best.Syu pun join juga GA ni.

    BalasPadam
  5. Selamat berGA & Semoga berjaya. Datang singgah dan support dari GA yang sama :D

    https://theathra.blogspot.com/2021/07/giveaway-aku-dan-kamu.html

    BalasPadam